Februar 2018

Påmelding Årsmøte 2018

NSG holder årsmøte på Best Western Oslo Airport Hotel på Gardermoen fra 14. til 15. mars. Her finner du påmeldingsskjema.

14.03 kl 10 - 15.03 kl 17. Best Western Oslo Airport Hotel Gardermoen

Shuttlebuss
Går til/fra flyplassen hvert 20. minutt. Bussen er merket S33. Turen tar 6 minutter, stopper rett utenfor hotellet og koster kr 70.

Bil / Parkering
Museumsvegen 26, 2060 Gardermoen. Hotellet har gratis parkering.

Kjører du med bil på E6 tar du av på E16 mot Gardermoen flyplass. Etter ca 1 km tar du mot 35 Hønefoss/Nannestad. I første rundkjøring kjører du rett frem, i andre rundkjøring kjører du til høyre, gaten er Museumsvegen, hotellet ligger på venstre side.

NSG dekker reisekostnader, opphold og møtegodtgjørelse for representantskapet, styret, valgkomiteèn og rådsledere etter gjeldende retningslinjer. NSG dekker reisekostnader og opphold for fylkesutsendingene. Alle måltider er inkludert i oppholdet. Bestill reisen i god tid slik at rimelige billetter oppnås. NSG dekker ikke taxi. Reiser du med fly må du ta vare på boardingkort (alternativt setekvittering eller annen dokumentasjon fra flyselskapet som dokumenter at reisen er gjennomført). Du må også ta vare på originalkvitteringer inntil dine reisekostnader er refundert fra NSG.
Elektronisk reiseregning sendes umiddelbart etter at reisen er gjennomført og senest innen 31.mars Info om reiseregning her

Årsmøtet er kostbart for organisasjonen og det forventes at påmeldte deltagere møter innenfor fastsatt møtetid. Dersom du likevel skulle bli forhindret må du straks gi beskjed til NSG sentralt, samt til din vara, slik at ny påmelding kan registreres.

Påmeldingsfrist: 28. februar 2018
Når du har trykket på "Send påmelding", skal det komme opp en bekreftelseside. Dersom bekreftelse ikke kommer opp, må du trykke "Send påmelding" på nytt.

Bekreftelse av din påmelding og sakspapirer vil bli sendt til den mailadressen du har oppgitt i påmeldingen innen 02. mars.

Påmelding til Årsmøte i NSG 2018

Har du valgt dobbeltrom?
To deltakere som skal bo sammen må melde seg på enkeltvis.
Vi kobler dere sammen i samme rom ved at dere oppgir hverandres navn i feltet nedenfor.

Norsk Sau og Geit nsg@nsg.no
Org. nr.: 970 134 808