Beitekonferansen 2026
Norsk Sau og Geit (NSG), Norsk Bonde- og Småbrukarlag, Norges Bondelag og TYR invitererte igjen til konferanse med beitebruk i fokus 23.-24.november 2025, men nå også med Norsk Senter for Fjellandbruk på laget!
Konferansen vil ta sted på X-meeting point på Hellerudsletta.
Program og påmelding kommer snart blir fortløpende oppdatert!