Ullinnsamling i Ringsaker
Tradisjonen tro er det ullinnsamling på Nortura Rudshøgda torsdag 5. juni 2014 kl. 17-19.
Tradisjonen tro er det ullinnsamling på Nortura Rudshøgda torsdag 5. juni 2014 kl. 17-19.
Tusen takk til alle som tok turen på tirsdag – vi ble en flott gjeng på tett oppunder 30 stykker som fylte fjøsgangen på Opphus i Åsmarka!
Ullinnsamling torsdag, 06.06.2024.
Førstkommende lørdag er det sporingsdugad, hvor vi skal kartelegge spor fra eventuelle rovvilt i de nedre beiteområdene i Ringsakerfjellet.