-
Ullinnsamling våren 2026
Det vert ullinnsamling til Nortura torsdag 7. mai og Fatland innan torsdag 23. april.
-
Velkomen til vårmøte tirsdag 17. mars kl 19.00
Det nærmar seg lamming. Korleis kan vi forbereda oss slik at vi har flest mogleg gode lam til hausten?
-
Det meste er klart til årsmøte i lokallaget vårt onsdag 4. februar
Kom og få fagleg og sosialt påfyll. Det er ein del påmeldte, men det er både mat og plass til fleire.
-
Ullinnsamling hausten 2025
Det vert ullinnsamling til Nortura torsdag 4. desember og Fatland innan onsdag 26. november.
-
Flotte lam, nydeleg haustvær og blide fjes på Stend
Ramma var den beste då Stend innviterte til Åpen gård med kåringssjå siste helga i september
-
Kåringssjå og Åpen gård på Stend lørdag 27. september
Bergen og Os Sau og Geit arrangerer kåringssjå for Øygarden, Askøy, Osterøy, Bergen og Os lørdag 27. september. Kåringssjået er i samarbeid med Stend Jordbrukskule sitt Åpen gård arrangement.
-
Fokus på beite og uttak av værlam til kåring
Onsdag 3. september kl 18.00 inviterer vi til medlemsmøte hjå Mette og Torbjørn Midtun i Haugsdalen
-
Vaksinering mot Toksoplasmose
Dei som vil vaksinera påsettlamma sine til hausten må melda frå til veterinær Per Inge Wetteland
-
Ullinnsamling våren 2025
Det vert ullinnsamling til Nortura torsdag 24. april og Fatland innan torsdag 10. april.