April 2021

Siste publiserte artikler

Årsmøte 2020, viktig informasjon!

25.01.2021 | Skrevet av Lena T. Steine

Viktig informasjon om Årsmøte for 2020 tirsdag 2 februar 2021 kl. 19:30!

På grunn av den pågåande covid-19 situasjonen har styret nå tatt ei avgjerd om at årsmøte ikkje blir avholdt med fysisk oppmøte. Det blir digitalt årsmøte via Teams.

Ønsker du å bli med på det digitale årsmøte så sender du melding/ringer til Lena på tlf 47314117 og melder deg på innan måndag 01.02.2021. Me treng då rett e-post adressa til deg slik at me kan senda deg invitasjon til Teams møte per epost.
Her er ei veiledning som kan vera grei å ta ein kikk på om du ikkje har brukt Teams før: Veiledning TEAMS

Ta kontakt om du treng hjelp til å logge deg på, me hjelper deg gjerne!

Styret Suldal Sau og Geit

Her kommer litt ekstra informasjon fra styreleiar angående årsmøtet 2020:

Dette blir et spesielt årsmøte og styret er litt spente på korleis me klarer å gjennomføre årsmøte. Men me håper at du logger deg på og blir med på digitalt årsmøte.

Me har derfor sendt ut innstillinga fra valgnemnda og styret sitt svar på innkomne saker. En kan bruka tida nå fram til årsmøte å ringa til styre for å kommentere sakslista og ringa valgnemnda for å komma med eventuelle motforslag til innstillinga til nytt styre.

Styret i Suldal Sau og geit sitt forslag til innkomne saker til årsmøte:

Sak 01: Styre i SSG har forslag om å ha samme betaling, kr 15000 og betale meir hvis ein får meir støtte fra RSG, men at ein betaler maks 300kr per rev.

Sak 02: Styre har fått forespørsel frå eit lokalt firma som ønsker å reklamere for landbruksrelaterte tjenester via SSG sin heimeside/facebook side og eventuelt andre informasjonskanaler me har. Styret meiner det er greit mot at ein får betalt for det eller at medlemmer får litt rabatt og at en ikkje forskjellsbehandler andre leverandører som og eventuelt ønsker å reklamere for andre relevante varer tjenester i vår næring.

Sak 03: Spørsmål fra årsmøte 2020 og valgnemnda om det er nødvendig med revisorer for regnskapet. Eventuelt kan revisjon gjøres via regnskapskontoret. Styret meiner at så lenge ein brukar regnskapskontor til å føra regnskapet så er det unødvendig å ha to revisorer. Styret ønsker derfor å senda forslaget til RSG for å få dei til å ta dette videre.

Vel møtt

Med Hilsen